Kontaktirajte nas!

Ekonomat, vodenje porabe pisarniškega materiala

Pisarniški material je eden od tistih stroškov, katerega vsak vodilni delavec vidi kot največji in nepotreben strošek. Kljub temu, da bi ta strošek želel ukinit, le to ni možno. Izdan račun je potrebno natisniti, torej potrebujemo papir in toner za tiskalnik. Račun je potrebno žigosat in podpisat, torej potrebujemo žig in pisalo; račun je potrebno poslati in ga arhivirati, torej potrebujemo kuverto in registrator.
In iz enega stroška gremo v drugega. Dokument je potrebno včasih popraviti ali poudariti besedilo, torej potrebujemo korekturo ali označevalec teksta. Dokumente moramo sortirati po raznih kartonastih ali PVC mapah v različnih barvah in velikostih, itd..
Tudi majhno podjetje ima rezervirano eno večjo omaro za svojo zalogo pisarniškega materiala.

ZAKAJ?, ČE TO NI POTREBNO.!!

Vsako organizirano podjetje ve za svoje tedenske ali mesečne potrebe pisarniškega materiala. Ko vam zmanjka pisarniški material nas preprosto pokličite in v teku dneva boste prejeli naročeni material. Torej, zakaj bi imeli zaloge pisarniškega materiala, če to ni potrebno in zato skrbimo mi.

Poleg tega vam bomo vodili tudi PORABO PISARNIŠKEGA MATERIALA. Na vašo zahtevo lahko naredimo mesečni, polletni ali letni izpis porabe pisarniškega materiala. Če pa podjetje želi, se bomo posvetili natančni analitiki porabe (nabavo pisarniškega materiala bomo vodili po sektorjih, stroškovnih mestih, ali po delavcu). Na tak način lahko ob koncu leta naredimo točno analizo porabe pisarniškega materiala za posameznega delavca – koliko je npr. potrošil fotokopirnega papirja, kateri toner ali črnilo za tiskalnik, koliko pisal je potrošil, koliko registratorjev je potreboval oz. vidimo porabo vseh pisarniških izdelkov, ki ste jih nabavili za posameznega delavca. Omenjena evidenca se izdela brezplačno na vašo zahtevo oz. potrebo.